1) Pàgina inicial.
2) Associació simple. Es tracta de relacionar cada instrument (imatge) amb el seu nom.
3) Panell informatiu. S’explica els diferents grups que hi ha dins dels instruments de vent, d’aquesta manera, l’infant podrà tenir aquesta noció abans de començar una altra activitat.
4) Trencaclosques on hi apareixen instruments de vent metall.,
5) Associació complexa. Es tracta de relacionar cada instrument (imatge) amb el seu grup corresponent (fusta o metall).
6) Sopa de lletres. Hi apareixen tots els instruments amb els quals s’ha treballat en les activitats anterior i, a més a més, cinc instruments nous.
7) Resposta escrita. A partir dels cinc instruments nous de l’activitat anterior, s’ha d’escriure si aquests pertanyen al grup de vent fusta o, pel contrari, de vent metall.
8) Associació simple. Es tracta de relacionar cada so amb el seu instrument corresponent.
Per realitzar aquesta activitat he fet ús d’alguns coneixements assolits a classe de noves tecnologies, com ara: modificar l’imatge de fons (donar-li més brillantor), reduir la qualitat de la imatge per a que no ocupi un espai excessiu, “tallar” cançons amb l’audacity i donar l’efecte de fànding inicial i final...
Espero que us agradi!
1 comentaris:
Compte. Hi ha algun error en els continguts. la flauta travessera no és vent-fusta...
Publica un comentari a l'entrada